lørdag, 23 mars 2024 09:50

Panthers med tap i Narvik

Skrevet av
Ranger denne artikkelen
(0 Stemmer)
Nordkraft Arena Nordkraft Arena Arkivfoto: Frank Tverran

Nå må Ringerike Panthers skjerpe seg hvis de fortsatt skal spille mot de beste lagene i Norge.

I Nordkraft Arena gikk de på et tap for Narvik og måtte reise hjem med null poeng.

I andre periode klønet Ringerike det skikkelig til for seg med to utvisninger samtidig. Narvik lot seg ikke be to ganger og Ceder avgjorde det hele slik at det endte 4-3 til Narvik.

Selv om Narvik hadde to utvisninger i tredje periode, greide ikke Ringerike å utnytte overtallet.

Foreløpig er Ringerike på sisteplass i EHL-kvaliken. Comet møter Grüner på søndag.

Frank Tverran

Ansvarlig redaktør og skribent

Andre saker å lese

Norge-profiler var skeptiske til VM-roingen: – Sjukt

23-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Norge-profiler var skeptiske til VM-roingen: – Sjukt

Flere av de norske VM-stjernene var usikre på det virale norske rofenomenet, men i natt omfavnet de det etter den dramatiske seieren.

Les mer i RingeriksAvisa

Fotball 2. divisjon menn søndag avdeling 2, tabell

22-06-2026 Blålys brann politi ulykker NTB - avatar NTB

Hønefoss holder seg godt oppe i den øverste delen av tabellen.

Les mer i RingeriksAvisa

Norges VM-kamp mot Senegal blir historisk – best besøkte på 69 år

22-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Norges VM-kamp mot Senegal blir historisk – best besøkte på 69 år

Ståle Solbakken og Norge møter Senegal i VM på et tilnærmet fullsatt stadion i New Jersey natt til tirsdag, foran landslagets største publikum siden 1957.

Les mer i RingeriksAvisa

Nordmenn blir bedre mennesker på ferie

22-06-2026 Reiseliv Pressemelding - avatar Pressemelding

Nordmenn blir bedre mennesker på ferie

Vi spiser mer, sover lenger og blir mer spontane. Men to ting tviholder vi på: knekkebrød og klaging. Det viser en ny landsdekkende undersøkelse gjennomført av Apollo.

Les mer i RingeriksAvisa